Välkommen till Trampolin Hoppfull

Trampolinskolan hoppfull - träningsgrupp från ca 13 år

Tyvärr kommer inte denna gruppen igång under höstterminen 2021 då vi saknar ledare

Det är inte fokus på tävling utan det är en träningsgrupp med ungdomar och vuxna som vill träna lite volter och andra trampolinövningar, för att börja i gruppen krävs det viss trampolinvana.

Till största delen hoppar gymnasten fritt på egen hand. Ledare finns att tillgå för stöd, råd, vägledning, hjälp och passning. Gruppen är inte lika ledarledd som Trampolinskolorna.

Huvudfokus på träningarna är Kamratskap, Glädje och Kunskap med inriktning på hoppglädje,  rörelseglädje och glädje över att ha klarat någon övning man länge tränat på.

Träning
Torsdagar 19:30-21:00

Avgift
Träningsavgift 700 kr per termin. 350 kr om gymnasten också är med i en annan trampolingrupp.
Medlemsavgift 150 kr per kalenderår
Träningslicens 150 kr per år (september 21 - september 22) om gymnasten inte redan är med i en annan träningsgrupp.

Ledare
Huvudledare: Mats Andersson
Ledare:

Övrigt

Viss trampolinvana krävs

Välkomna till en ny härlig termin!
Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade